HALLOWICKED.DK
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
HALLOWICKED.DK

Psychopathic Fan Forum

Søg
 
 

Vis resultater som:
 


Rechercher Avanceret søgning

Seneste emner
» Norton Product Key Generator 2013
Satanister? - Page 2 Empty19.12.13 17:23 af 

» What the..
Satanister? - Page 2 Empty05.10.09 1:44 af Peaceraper

» Hvilken ICP sang har betydet mest for jer?
Satanister? - Page 2 Empty22.09.09 20:40 af Dolle19

» very important
Satanister? - Page 2 Empty17.03.09 20:06 af dekio

» me lol
Satanister? - Page 2 Empty12.03.09 8:50 af dekio

» hallowicked.dk
Satanister? - Page 2 Empty25.02.09 0:38 af drs

» WoW
Satanister? - Page 2 Empty18.02.09 3:28 af Peaceraper

» New Tatto
Satanister? - Page 2 Empty27.01.09 9:42 af bulls

» Back
Satanister? - Page 2 Empty17.01.09 16:17 af Remekka

» Thats Wicked
Satanister? - Page 2 Empty03.01.09 17:04 af SiCklovn


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Satanister?

+2
Savage Twister
Peaceraper
6 deltagere

Gå til side : Forrige  1, 2

Go down  Besked [Side 2 af 2]

26Satanister? - Page 2 Empty Sv: Satanister? 13.01.08 11:28

Gæst


Gæst

J skrev:Ja kender godt El-P men jeg går da også selv i Baggy pants fordi.. ja de sidder behageligt... men jeg kender da samtidig folk der er hip hop som går i alm. tøj (Jeans og t-shits) nu er de folk også temmelig hardcore, men snakker af erfaring, det er ikke altid fedt at gå baggy tøj for hvis man f.eks.maler så tænker politiet sjovt nok først på dem der går i street wear. underligt nok
Det værste ved bukserne er nok at det er fucking umuligt at løbe i lortet lol!
De malere jeg kender går i praktisk tøj, som er nemt at bevæge sig i og som ikke umiddelbart vækker mistanke hos panserne Smile
Jeg tror at det er et spørgsmål om at man bliver ældre og kommer til at hvile i sig selv - jeg har venner, hvor hængerøvsbukserne er en del af en facade - hvis man spørger dem om hiphopkulturen kan de ikke svare, det er lidt sjovt.. jeg kan ikke tåle de der gangsta-hiphoppere, den der påtagede hardcore stil med kæmpestore guldkæder og g-unit-kluns tiltaler mig ikke.
Jeg har en enkelt ven som er temmelig bling-bling men han kan bære det, dels fordi han er så fucking dygtig til det han laver men han ved også en masse om den kultur han er en del af Smile

27Satanister? - Page 2 Empty Sv: Satanister? 14.01.08 14:46

SiCklovn

SiCklovn

er selv maler , så kender til problem med kæmpe stort baggy tøj, og klæder for ansigtet. de stopper mig hele tiden, men finder aldrig noget på mig ^^ men jo større tøj jo mere plads til canner og tusher.

Tilbage til toppen  Besked [Side 2 af 2]

Gå til side : Forrige  1, 2

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum