HALLOWICKED.DK
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
HALLOWICKED.DK

Psychopathic Fan Forum

Søg
 
 

Vis resultater som:
 


Rechercher Avanceret søgning

Seneste emner
» Norton Product Key Generator 2013
hva betyder det for jer at være en juggalo ? Empty19.12.13 17:23 af 

» What the..
hva betyder det for jer at være en juggalo ? Empty05.10.09 1:44 af Peaceraper

» Hvilken ICP sang har betydet mest for jer?
hva betyder det for jer at være en juggalo ? Empty22.09.09 20:40 af Dolle19

» very important
hva betyder det for jer at være en juggalo ? Empty17.03.09 20:06 af dekio

» me lol
hva betyder det for jer at være en juggalo ? Empty12.03.09 8:50 af dekio

» hallowicked.dk
hva betyder det for jer at være en juggalo ? Empty25.02.09 0:38 af drs

» WoW
hva betyder det for jer at være en juggalo ? Empty18.02.09 3:28 af Peaceraper

» New Tatto
hva betyder det for jer at være en juggalo ? Empty27.01.09 9:42 af bulls

» Back
hva betyder det for jer at være en juggalo ? Empty17.01.09 16:17 af Remekka

» Thats Wicked
hva betyder det for jer at være en juggalo ? Empty03.01.09 17:04 af SiCklovn


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

hva betyder det for jer at være en juggalo ?

5 deltagere

Go down  Besked [Side 1 af 1]

SiCklovn

SiCklovn

ja, emnet siger sig selv Smile hvilken betydning har det for jer. hva indebærer det at være juggalo ?

bulls

bulls

Juggalo, er en levestil, som ikke kommer over nat. Man skal kunne mærke the Dark Carnival comme til en og omsluge det. Men for mig, er det musikken og det sammen hold det giver. Andre Juggalos har længe været min familie, og julpet mig da jeg var nede med flaget. Juggalo er mit liv, mit et og alt, og ville aldrig slå honden væk hvis en Juggalo/Lette kommer og spørg om hjelp, for vi er en stor familie, vi lever for Jugga, og vi dør for Jugga!

Juggalo = Familie (Homies)

Peaceraper

Peaceraper

Well, for mig betyder det først og fremmest at man skal være sig selv! Ikke fucke rundt med sin egen identitet - være sig selv og være ligeglad hvad andre mener.

Hjælpe de andre juggs hvis de får brug for det, støtte dem uanset hvad der sker.


Når nok at redigere mit indlæg. Er kun lige vågnet så det var lige det eneste min hjerne tillod mig at skrive Sleep

http://www.Hallowicked.dk

SiCklovn

SiCklovn

jeg kan føle jeg 120 %

en juggalo er ikk skabt, en juggalo er født.
og vi er blevet bragt sammen af the dark carnival. vi er utrolig forskellige allesammen, men en lang tråd er blevet hævet igennem os allesammen, og holder os sammen.
Jeg ved ikk hvad jeg ville gøre uden the dark carnival og mine homies. men en ting ved jeg, og det er at jeg er nede for altid.!

Gæst


Gæst

jeg er enig med jer andre en joggalo/lette er en person der er ligeglad med hvad andre folk siger eller tænker om dem, de dyrker det de finder fedt i hverdagen. så er de nede med andre mennesker som minder om en selv!!!

Savage Twister

Savage Twister

Jeg giver bulls 100% ret...
At være en Juggalo er en livsstil...
Og betyder et sammenhold som der nok ikke findes så mange af Wink
Jeg mener ikke at det er noget man er født til at være... Men det er noget man kan finde, hvis man leder de rigtige stedder... Eller så er det noget som finder én selv, det var det med mig...
Og det er jo for Wicked Very Happy Very Happy Very Happy

SiCklovn

SiCklovn

man ændre jo ikk person ved pludselig at blive juggalo. man tager måske ved lære af nogen ting. sådan har jeg det ihvertfald. altså mange metal hoveder og hip hoppere er juggalos uden at vide det. bare den måde de er på.

Gæst


Gæst

Jeg ved ikke hvor meget det betyder for mig længere.. i en årrække var det juggalo, der definerede hvem jeg var - men jeg er mere end "bare" en juggalo nu..
Jeg er stadig nede med klovnen, men skal lige se nye juggalos an før jeg gider røre en finger for dem.. der er enkelte juggalos som jeg uden tvivl ville komme til at slå ned, når/hvis jeg møder dem og der er andre der bare skulle have en krammer og nøglen til min lejlighed.. forstår I hvad jeg mener? Jeg kan ikke finde ud af om jeg bare snakker galskab..

bulls

bulls

Doktoren skrev:der er enkelte juggalos som jeg uden tvivl ville komme til at slå ned, når/hvis jeg møder dem

Håber ikke det bliver mig, der skal falde for din vræde/møde din hånd! Shocked

SiCklovn

SiCklovn

Doktoren skrev:Jeg ved ikke hvor meget det betyder for mig længere.. i en årrække var det juggalo, der definerede hvem jeg var - men jeg er mere end "bare" en juggalo nu..
Jeg er stadig nede med klovnen, men skal lige se nye juggalos an før jeg gider røre en finger for dem.. der er enkelte juggalos som jeg uden tvivl ville komme til at slå ned, når/hvis jeg møder dem og der er andre der bare skulle have en krammer og nøglen til min lejlighed.. forstår I hvad jeg mener? Jeg kan ikke finde ud af om jeg bare snakker galskab..

okay,ska lige forstå det ret, så det er ikk familie for dig, men mere fokus på dig selv og din livstil ? jeg tror ikk jeg er helt med.

Gæst


Gæst

bulls - jeg har ingen grundt til at have noget i mod dig Smile

SiCklovn skrev:
okay,ska lige forstå det ret, så det er ikk familie for dig, men mere fokus på dig selv og din livstil ? jeg tror ikk jeg er helt med.
Det er familie for mig, på samme måde som min "rigtige" familie. Dem bliver jeg også nogle gange uvenner med, jeg har fravalgt min far, fordi jeg ikke kunne bruge ham til noget positivt - på samme måde med nogle juggalos, der er nogle som bare pisser mig af..

Jeg opfatter en juggalo, som værende en der er ligeglad med hvad andre mener og tænker om ham/hende - og derfor ja, det er vel fokus på mig selv og min måde at gøre tingene på, men ikke på den selvfede måde.. det er svært at forklare.

Jeg brugte engang AL min fritid på juggalo-universet.. jeg networkede helt vildt meget og blev da også nævnt på faygoluvers et par gange, på grund af alle de juggalo-kontakter jeg fandt.. men der opdagede jeg også en kæmpemæssig falskhed i juggalo-verdenen.. der er mange der claimer at de er nede og det er familie, og alt det der - men når det kommer til stykket vil de skide på alle andre end dem selv..

Derfor er en juggalo for mig, en bekendt - en bekendt som kan blive en rigtig ven lynhurtigt, i modsætning til de andre bekendte, som nok aldrig bliver til mere end bekendte.. giver det mening?

dekio

dekio

i agree with Susa: it's about being yourself and not giving a fuck about what others think of you.

but of course its also about family
(just when i wrote that, "Family Love" by Necrophile started playing ^^)
i cant wait 'till i get to meet y'all!!!!!!
MUCH FAMILY LOVE

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 1]

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum