HALLOWICKED.DK
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
HALLOWICKED.DK

Psychopathic Fan Forum

Søg
 
 

Vis resultater som:
 


Rechercher Avanceret søgning

Seneste emner
» Norton Product Key Generator 2013
Hvilket Twiztid album er I mest nede med? Empty19.12.13 17:23 af 

» What the..
Hvilket Twiztid album er I mest nede med? Empty05.10.09 1:44 af Peaceraper

» Hvilken ICP sang har betydet mest for jer?
Hvilket Twiztid album er I mest nede med? Empty22.09.09 20:40 af Dolle19

» very important
Hvilket Twiztid album er I mest nede med? Empty17.03.09 20:06 af dekio

» me lol
Hvilket Twiztid album er I mest nede med? Empty12.03.09 8:50 af dekio

» hallowicked.dk
Hvilket Twiztid album er I mest nede med? Empty25.02.09 0:38 af drs

» WoW
Hvilket Twiztid album er I mest nede med? Empty18.02.09 3:28 af Peaceraper

» New Tatto
Hvilket Twiztid album er I mest nede med? Empty27.01.09 9:42 af bulls

» Back
Hvilket Twiztid album er I mest nede med? Empty17.01.09 16:17 af Remekka

» Thats Wicked
Hvilket Twiztid album er I mest nede med? Empty03.01.09 17:04 af SiCklovn


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Hvilket Twiztid album er I mest nede med?

+3
SiCklovn
Mike Focks
Savage Twister
7 deltagere

Go down  Besked [Side 1 af 1]

Gæst


Gæst

Jeg har det selv super svært med at svare på det spørgsmål, for jeg har altid været vild med Mostasteless og den skal nævnes, om ikke andet så for introen Very Happy

Men valget står imellem Mirror mirror og The Green Book

Mirror mirror mest pga I'm alright, jeg får stadig gåsehud af det track!

TGB mest pga Darkness, hvor linien: "I'll give you everything if you just let me stand beside you" fucking kan give mig tårer i øjnene..

Savage Twister

Savage Twister

Jeg er også rigtig vild med The Green Book, mest med "Afraid of Me" den er bare for svedig...

Men tror at det album jeg synes er bedst er nok Freek Show, "Different" er bare det bedst nummer de har lavet synes jeg... Men også "People Are Strange" og "We Don't Die" er også klart nogle af mine ynglings sange...

Mike Focks

Mike Focks

Jeg må indrømme at jeg aldrig rigtig fangede Mirror/Mirror... Jeg synes den er alt for rodet og larmende. Det er mærkeligt fordi det som regel er det første album Twizzlerfans nævner, ud over Mostasteless. Men nu handler det jo også om ALBUMS og Mirror/Mirror er en EP.

Jeg tror faktisk at jeg vil være så fræk at vælge ID. Det er i hvert fald det jeg har hørt mest i forhold til hvor længe jeg har haft de forskellige albums. Derefter må det være Mostasteless og derefter The Green Book. Freekshow og Man's Myth deler den næste plads, og så kommer Mutant .

http://www.mikefocks.dk

Gæst


Gæst

Mikkel nu skal du ikke spille for smart - du er ikke større end at jeg kan kaste rundt med dig Laughing

ID havde jeg fuldstændig glemt! Shame on me! Det er fandeme også et lækkert album, lyden er så meget mere professionel og de har udviklet sig meget som rappere...

Mike Focks

Mike Focks

Hehe... True dat, true dat!

http://www.mikefocks.dk

SiCklovn

SiCklovn

er alt for nede med raw deal. det er så fedt produceret

Peaceraper

Peaceraper

Tror ikke jeg er den eneste der har problemer med at vælge ét?

ID, Freekshow & Mutant.. Kan seriøst ikke vælge et.. Alle albums har noget jeg er helt vild med >_<

http://www.Hallowicked.dk

dekio

dekio

damn i dont know.. but if i HAVE to choose i gotta say The Green Book (a lot of it because of Afraid of Me, Speculationz and Darkness) but Freek Show makes a close second (with People Are Strange, We Don't Die, Leave Me Alone)

Jesper

Jesper

Mit favorit ablum må være Freekshow eller Mostastless. Begge albums er i mine øjne spækket med fede numre! Og ikke for at spille klog Dok, men er "Im Alright" ikke fra Freekshow!?

Peaceraper

Peaceraper

Så må jeg hellere tjekke mine albums igennem, for I'm Alright står osse på Freekshow albummet hos mig.

http://www.Hallowicked.dk

Hansen

Hansen

Jo i'm alright er på freekshow og ikke mirror mirror:)

Jesper

Jesper

Men uanset hvad er det et super fedt nummer! Jeg gider ikke lige til at kigge efter, men jeg mener da også, at det er "im alright" der køre i dvd menuen på Born Twiztid dvd'en!

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 1]

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum