HALLOWICKED.DK
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
HALLOWICKED.DK

Psychopathic Fan Forum

Søg
 
 

Vis resultater som:
 


Rechercher Avanceret søgning

Seneste emner
» Norton Product Key Generator 2013
Kender i det? Empty19.12.13 17:23 af 

» What the..
Kender i det? Empty05.10.09 1:44 af Peaceraper

» Hvilken ICP sang har betydet mest for jer?
Kender i det? Empty22.09.09 20:40 af Dolle19

» very important
Kender i det? Empty17.03.09 20:06 af dekio

» me lol
Kender i det? Empty12.03.09 8:50 af dekio

» hallowicked.dk
Kender i det? Empty25.02.09 0:38 af drs

» WoW
Kender i det? Empty18.02.09 3:28 af Peaceraper

» New Tatto
Kender i det? Empty27.01.09 9:42 af bulls

» Back
Kender i det? Empty17.01.09 16:17 af Remekka

» Thats Wicked
Kender i det? Empty03.01.09 17:04 af SiCklovn


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Kender i det?

2 deltagere

Go down  Besked [Side 1 af 1]

1Kender i det? Empty Kender i det? 14.10.08 9:01

bulls

bulls

Kender i det hvor man tror man er vender med nogen, men så finder ud af, at man ikke er det?

Har oplevet det på min arbejds plads inden for de siste 14 dage. Det hele startede med at der var en der havde kage med. Det var da også fint, men problemet er så, at jeg fant ud af det ca. kl 5 og at de havde spist den kl. 12...
Det har gentaget sig et par gange nu, for at være precis 5 gange. Men så tænker man kage, det er der sku ikke noget at gå op i. Men den ene gang havde de også øl med. Fant ud af det ved et tilfælde da jeg kom i gennem lagert, hvor de stod og pimpet. Går hen til dem i håb om en øl, men får den kolde skulde, ja det virker næsten som om det er dem util pas. Er det ikke bare nogle dejlige koleger?

Eller her i dag (kl. lidt over 7) Fandt jeg ud af at dem jeg har gået på efterskole med som jeg andså for at være mine venner. De har holdt en gammel elefes her i weekenden.

Hvad tænker man når man for smidt alt det lort i hovedet... TAK FOR LORT!!!

2Kender i det? Empty Sv: Kender i det? 14.10.08 16:48

J

J
Team

Jeg har ikke været ude for det hvor jeg har arbejdet. men jeg har også altid været i mindre firmaer med max 6 mand. Det er da også en underlig form for sammenhold de har der.... Men sådan er det jo også med nogle folk der er medlem af 3F for eksempel... de favoriserer jo også folk og fryser nogle gange dem ud der ikke har den Fagforening... det er lidt plat efter min mening.

http://hallowicked.dk

Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 1]

Lignende emner

-

» Kender i det?

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum