HALLOWICKED.DK
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
HALLOWICKED.DK

Psychopathic Fan Forum

Søg
 
 

Vis resultater som:
 


Rechercher Avanceret søgning

Seneste emner
» Norton Product Key Generator 2013
Stereotyper, Udlæg 1.1 Empty19.12.13 17:23 af 

» What the..
Stereotyper, Udlæg 1.1 Empty05.10.09 1:44 af Peaceraper

» Hvilken ICP sang har betydet mest for jer?
Stereotyper, Udlæg 1.1 Empty22.09.09 20:40 af Dolle19

» very important
Stereotyper, Udlæg 1.1 Empty17.03.09 20:06 af dekio

» me lol
Stereotyper, Udlæg 1.1 Empty12.03.09 8:50 af dekio

» hallowicked.dk
Stereotyper, Udlæg 1.1 Empty25.02.09 0:38 af drs

» WoW
Stereotyper, Udlæg 1.1 Empty18.02.09 3:28 af Peaceraper

» New Tatto
Stereotyper, Udlæg 1.1 Empty27.01.09 9:42 af bulls

» Back
Stereotyper, Udlæg 1.1 Empty17.01.09 16:17 af Remekka

» Thats Wicked
Stereotyper, Udlæg 1.1 Empty03.01.09 17:04 af SiCklovn


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Stereotyper, Udlæg 1.1

+4
Hansen
Matis
Peaceraper
Freak
8 deltagere

Hvilken stereotype er du?

Stereotyper, Udlæg 1.1 Vote_lcap0%Stereotyper, Udlæg 1.1 Vote_rcap 0% [ 0 ]
Stereotyper, Udlæg 1.1 Vote_lcap0%Stereotyper, Udlæg 1.1 Vote_rcap 0% [ 0 ]
Stereotyper, Udlæg 1.1 Vote_lcap0%Stereotyper, Udlæg 1.1 Vote_rcap 0% [ 0 ]
Stereotyper, Udlæg 1.1 Vote_lcap0%Stereotyper, Udlæg 1.1 Vote_rcap 0% [ 0 ]
Stereotyper, Udlæg 1.1 Vote_lcap17%Stereotyper, Udlæg 1.1 Vote_rcap 17% [ 1 ]
Stereotyper, Udlæg 1.1 Vote_lcap0%Stereotyper, Udlæg 1.1 Vote_rcap 0% [ 0 ]
Stereotyper, Udlæg 1.1 Vote_lcap17%Stereotyper, Udlæg 1.1 Vote_rcap 17% [ 1 ]
Stereotyper, Udlæg 1.1 Vote_lcap50%Stereotyper, Udlæg 1.1 Vote_rcap 50% [ 3 ]
Stereotyper, Udlæg 1.1 Vote_lcap16%Stereotyper, Udlæg 1.1 Vote_rcap 16% [ 1 ]
Stereotyper, Udlæg 1.1 Vote_lcap0%Stereotyper, Udlæg 1.1 Vote_rcap 0% [ 0 ]
Totale stemmer : 6

Poll closed

Go down  Besked [Side 1 af 1]

1Stereotyper, Udlæg 1.1 Empty Stereotyper, Udlæg 1.1 22.09.08 20:47

Freak

Freak

Popdrengen: Findes overalt

Et dyr som altid følger følger flokken, og som udadtil virker som en hjernedød robot,
den kan være svær at læse da denne underlige skabning tilsyneladende skjuler sig blandt sin egen art i en form for flok.
Der kan ofte findes en leder i en sådan flok, dette er blot en regel modbevist af få undtagelser.
Popdrengen kan ofte virke farlig for sine omgivelser, men er i flere tilfælde et venligt og udadvendt væsen.

Popdåsen: Findes overalt

Denne klæbrige plastik lignende skabning er en konstant plage for sig selv og alle omkring den, dette dyr overbeviser sig selv og andre omkring den at den er speciel og at den er mere værd end andre, selvom der er millioner af dens art som har præcis samme pigment og pels. Den udstøder konstant høje lyde for at gøre sig bemærket og den er ikke bange for at virke dum overfor andre, da den altid er overbevist om at når folk griner omkring den er det fordi de kan lide denne underlige skabning. Dette er dog næsten aldrig tilfældet.

Techno-tramperen: Findes næsten overalt

Er meget tæt relateret med Popdrengen.
Men i modsætning til Popdrengen har de ofte indtaget en form for stoffer som gør
at de kan virke mere aggresive og udadvendte.
Deres foretrukne tilholdssteder er Klubber og diverse fester hvor de ofte skaber problemer.
For at undgå problemer med en Techno tramper skal du ikke vende ryggen til,
og hvis din øl smager underligt, så bestil en ny da den kan være forgiftet.

Gotheren: Sjælden

Et ofte indadvendt og kreativt væsen der foretrækker at være alene, derfor ses de ikke så ofte på offentlige steder.
De holder mest til mørke steder med kedeligt musik. En Gother kan virke stille overfor andre dyr, men de er ofte venligt sindet og hjælpsomme.
Gotheren er i de fleste tilfælde et intilligent og kærligt væsen, der er selvfølgelig undtagelser der bekræfter reglen.
De ses ofte i selskab med de relaterede Punkere og Emoer. Gotheren er en efterkommer af Punkeren, de to arter har længe været side om side
og ses derfor ofte sammen.

Emoen: Findes desværre overalt


kan ofte forvirres med en Gother, da de begge har den meget almindelige sorte pels, men dog med nogle varierende pigmenter.
Det største problem med Emoen, er at adskille hankøn fra hunkøn da de ofte har samme længde og farve pels.
Den kan til det blotte øje virke uskyldig og ufarlig, men lad dig ikke narre, hvis du tilbringer for meget tid med dette væsen kan du opleve hyppige nedture og selvmordstanker.
Emoen er en efterkommer af Gotheren og er derfor nederst i den "alternative" fødekæde.
Emoer ses hyppigere og hyppigere da det er en art som er god til at forsyne sig selv med falsk omsorg og manglende fornemmelse af ære.

Punkeren: Sjælden

Er i de fleste tilfælde, hårdført og aggresivt væsen, den findes i parker og diverse værtshuse. Dens forsvar består i at kaste med diverse ting den nu kan finde og udstøde høje lyde.
Punkeren kan ofte findes sovende på gaden, eller i mindre lejligheder. Den er meget social og går ofte meget op i hvad der sker omkring den.
Punkeren har ofte mangel på resourcer men klarer sig ofte alligevel da den har en veludviklet sans for overlevelse, Den er dog langt fra et renligt dyr.
I mange tilfælde kan den virke farligt, men dette er ikke altid tilfældet.

En "Brian": Findes næsten overalt

Dette mærkelige væsen bruger meget tid på sine materielle goder, og går meget op i sine resourcer og sin fysiske fremtræden.
De virker meget udadvendte og aggresive med deres høje lyde og uforståelige brølen. De findes ofte på Klubber og værtshuse, i mange tilfælde i selskab med yngre hunner.

Nørden: Meget hyppig

Denne skabning er ofte meget indadvendt og tilbringer meget tid i sin hule i selskab med elektroniske apperater.
De ses ikke ofte til fester eller andre sociale begivenheder, men er en meget venlig og intilligent race.
Nørden er ikke så hyppig pga. den ofte mangler evnen til at finde en passende mage, dette løses dog ofte via internettet.
Selvom Nørden er indadvendt og venlig kan den dog udvikle virusser, som kan være irriterende for menneskerne omkring den.

Gangsteren: Findes overalt

Dette væsen kan kendes på bukserne der ofte hænger langt nede om knæene, en hættetrøje/kasket. Når dette dyr går i flok er det yderst aggresivt og kan overfalde uden grund. Men når det går rundt alene er det for det meste meget roligt og indadvendt. Det kan udstøde aggresive og fornærmende lyde hvis provokeret. Men det forholder sig for det meste passivt.

Metalleren: Meget hyppig

Dette dyr kan kendes på den lange manke der ofte går til under skuldrene, den alt for store t-shit med bands som Metallica eller andre metal bands, deres jeans og korte støvler, og i visse tilfælde også på dens lugt da ikke alle Metallere husker det daglige bad.
De er ofte venlige men indadvendte skabninger. Det sker at de samles i flok til metal koncerter og råber og skriger, men dette er dog kun hvis det er de rigtige bands, hvis ikke står de mest og små vipper.

Hippien: Meget hyppig

Denne mærkværdige evigtglade skabning er altid til stede til fester, om den sidder i et hjørne eller står midt på dansgulvet er ikke til at forudse. Man kan altid regne med "Gode råd" fra dette dyr, da den er overbevist om at den har en helt unik sans for omverdenen. Dette stakkels dyr med dens overbevisninger om lykke og kærlighed kan hurtigt blive en plage hvis ikke man er fuld eller påvirket af rygelse. Undgå hvis muligt.

Peaceraper

Peaceraper

Må sige "gangsteren" (selvom de ikke rigtig eksisterer længere..)

Den beskriver mig nu meget godt, men hopper ikke på folk uden grund Very Happy

http://www.Hallowicked.dk

Freak

Freak

Selv holder jeg mig nok til "punkeren". det er nok det tætteste jeg kommer på noget som helst med min sindstilstand.

Og Susa den holder ikke helt.. Hvordan vil du ellers forklare dine hår i mit skridt?

Peaceraper

Peaceraper

hey, jeg ved ikke hvordan det endte der (LOL!!)

hahaha glemmer aldrig den måde du sagde det på.... Very Happy

http://www.Hallowicked.dk

Freak

Freak

Well tror jeg sætter video overvågning på næste gang jeg skal være i nærheden af dig så jeg kan fatte hvad der sker når jeg sover, man kan sku aldrig vide sig sikker når der er stive Juggalos omkring én.

Peaceraper

Peaceraper

Hallo, jeg sov fandeme en hel meter fra dig eller noget.. Lå næsten op af væggen xD havde forstået det hvis Dan sov ved siden af dig.... haha

http://www.Hallowicked.dk

Freak

Freak

Dan sov da ved siden af mig?.. DAAAAAN! HVOR SOV DUUU!!?

Respond now!

...

Peaceraper

Peaceraper

Dan sov nedenunder i din seng Very Happy

http://www.Hallowicked.dk

Freak

Freak

Dan snorker for meget til at kunne stealth sove to meter bag mig..
og btw Susa så er det nu lykkedes os at komme Offtopic på et Offtopic emne så nu er vi snart så Offtopic at computeren falder ned af bordet og sitet går ned

10Stereotyper, Udlæg 1.1 Empty Sv: Stereotyper, Udlæg 1.1 22.09.08 22:21

Peaceraper

Peaceraper

Jamen hvis nogen skal gå så meget offtopic så syntes jeg da kun det er fait vi gør det i et offtopic rum, hvor alt andet er offtopic og forbliver ogfftopic - selvom sitet så skulle gå offtopic.. eh ned.

http://www.Hallowicked.dk

11Stereotyper, Udlæg 1.1 Empty Sv: Stereotyper, Udlæg 1.1 22.09.08 22:57

Matis

Matis

Jeg har voted mig som gangster, men er nok en blanding af punker og gangster...... Har de store bukser og T-shirts, men sover også på gaderne nogle gange og er fattig..... hehe

Hansen

Hansen

Jeg votede mig selv som gangster.. selvom jeg nok er en mix af gangster, punker og nørden:P

Baggy clothes, druk og computer = mig Razz

13Stereotyper, Udlæg 1.1 Empty Sv: Stereotyper, Udlæg 1.1 23.09.08 14:04

Freak

Freak

Tror også selv jeg er lidt Punker og Nørd blandet sammen med lidt grus og nogle æbler..

14Stereotyper, Udlæg 1.1 Empty Sv: Stereotyper, Udlæg 1.1 23.09.08 17:56

SiCklovn

SiCklovn

Hvor er taberen på hjørnet ? ^^

15Stereotyper, Udlæg 1.1 Empty Sv: Stereotyper, Udlæg 1.1 25.09.08 17:31

Wraiq

Wraiq

Den var ikke nem at svare på.. Jeg er sådan lidt blanding af alt, men den der desværre passede bedst var nørden...
Men hvis jeg lige kunne lave min egen type her, så ville den se nogenlunde således ud:

MetalPunkHippie+Nørd :/

Fordi:
Kunne godt finde på at anskaffe lang hår engang,
Hører også metal engang imellem.
Er for det meste glad, og jeg har meget selvtillid/selværd,
og jeg er god til andre mennesker (mener jeg selv) Very Happy
Sidder for meget ved computeren... Men vil nu hellere være sammen med vennerne.
Jeg har nogle punk træk, men det vigtigste har jeg ikke. Jeg er alt for "defensiv" til at være punker Surprised)

16Stereotyper, Udlæg 1.1 Empty Sv: Stereotyper, Udlæg 1.1 25.09.08 20:58

SiCklovn

SiCklovn

jeg syns det er ærgeligt hiphopperen mangler. siden den godt kan have en større betydning. for mig ihvertfald.

men ligger nok mellem punker og hiphopper.

maler graffiti, har dybt politiske meninger, og gratis er bedst ! (:

17Stereotyper, Udlæg 1.1 Empty Sv: Stereotyper, Udlæg 1.1 25.09.08 21:39

Peaceraper

Peaceraper

Politik sucks.......

Men ja, hiphopperen mangler faktisk :/ tror den på en sær måde går ind under gangsteren

http://www.Hallowicked.dk

18Stereotyper, Udlæg 1.1 Empty Sv: Stereotyper, Udlæg 1.1 25.09.08 21:54

SiCklovn

SiCklovn

ja det gør da. men derfor kan man stadig ha stærke politiske meninger.

hmm jeg ville sku ikke ha det særlig godt ved at kalde mig selv, gangster ? :/

19Stereotyper, Udlæg 1.1 Empty Sv: Stereotyper, Udlæg 1.1 25.09.08 22:43

Peaceraper

Peaceraper

lol gangstere eksisterer ikke længere xD

http://www.Hallowicked.dk

bulls

bulls

gangser er der mange af herinde :O

21Stereotyper, Udlæg 1.1 Empty Sv: Stereotyper, Udlæg 1.1 28.09.08 21:31

drs

drs

Shit, jeg må jo være hippie! Embarassed
dog ville jeg mene at det er nogle ekstremt farvede stereotyper der er beskevet

http://www.anstalten.org

22Stereotyper, Udlæg 1.1 Empty Sv: Stereotyper, Udlæg 1.1 28.09.08 22:14

Freak

Freak

Man skal lige have i tankerne at dette skrev jeg for at vise hvor snævertsynet mange mennesker er, jeg har lagt det ud mange forskellige steder og kigget på de forskellige kommentare. Men jeg synes det er sjovt at bruge den til at sætte sig selv i bås, også så man kan få et indtryk af hvordan man ser sig selv og ikke mindst hvordan andre ser én ved diverse kommentare der kan ske at komme efterføgende som sjov og spas.. (; men ja, der mangler selvfølgelig et par stereotyper, men listen bliver hele tiden længere.. men grundprincippet ligger der og jeg synes det er sjovt at se alle jeres stemmer og kommentare (:

23Stereotyper, Udlæg 1.1 Empty Sv: Stereotyper, Udlæg 1.1 29.09.08 16:34

SiCklovn

SiCklovn

amen !

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 1]

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum